Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 91357

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації профіля автора у репозитарії та його прив’язки до ORCID

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Метавсесвіт як новий освітній простір для розвитку професійної компетентності майбутніх лікарів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Середа, Наталія Вікторівна; Шутова, Наталя Анатоліївна
    У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти впровадження технологій метавсесвіту в освітній процес медичних закладів вищої освіти; проаналізовано наукові підходи українських та зарубіжних дослідників до визначення сутності, властивостей і можливостей метавсесвіту як інноваційного освітнього середовища; окреслено його потенційні переваги для формування професійної компетентності майбутніх лікарів. На основі опитування, проведеного серед здобувачів Харківського інституту медицини та біомедичних наук, встановлено специфіку їхнього досвіду цифрового навчання, ставлення до метавсесвіту як освітнього середовища, сприйняття перешкод і ризиків, рівень усвідомлення освітнього потенціалу імерсивних технологій. The article discusses the theoretical and practical aspects of introducing metaverse technologies into the educational process of medical higher education institutions; analyzes the scientific approaches of Ukrainian and foreign researchers to defining the essence, properties and capabilities of the metaverse as an innovative educational environment; outlines its potential advantages for the formation of professional competence of future doctors. Based on a survey conducted among the students of the Kharkiv Institute of Medicine and Biomedical Sciences, the specifics of their digital learning experience, attitude to the metaverse as an educational environment, perception of obstacles and risks, and level of awareness of the educational potential of immersive technologies are determined.
  • Тип елементу:Документ,
    Автоматизація дослідження мультиварок-скороварок
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Єлоєв, Алан Казбекович; Грищук, Юрій Степанович
  • Тип елементу:Документ,
    Взаємозв'язок між мотивацією та самоосвітньою компетентністю у здобувачів вищої технічної освіти (131, 133, 174 спеціальності)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Кравцова, Наталія Вікторівна; Конкін, Валерій Миколайович; Конкін, Владислав
    У статті представлено результати педагогічного дослідження щодо взаємозв’язку між мотивацією та самоосвітньою компетентністю здобувачів вищої технічної освіти (131, 133, 174 спеціальності). Приділено увагу актуальності тематики дослідження, що пов’язана зі складними освітніми реаліями у закладах вищої технічної освіти (ЗВТО), коли мотивація здобувачів та належно сформована самоосвітня діяльність стає визначальним фактором їх успішної навчально-пізнавальної діяльності. Виявлено залежність між рівнем мотивації студентів та рівнем їхньої самоосвітньої компетентності. Визначено, що студенти з високими показниками мотивації демонструють і вищі показники самоосвітньої компетентності. Встановлено, що здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти мають вищі показники мотивації та самоосвітньої компетентності, що свідчить про більш сформовані плани та цілі у них щодо професійної самореалізації. Наголошено на значущості вмотивованого освітнього середовища у ЗВТО, внутрішньої мотивації та сформованої самоосвітньої компетентності студентів для їхньої успішної навчально-пізнавальної діяльності. This article presents the results of a pedagogical study on the relationship between motivation and self-education competence among students of higher technical education (specialties 131, 133, 174). The relevance of the research topic is emphasized, particularly in the context of the challenging educational realities faced by higher technical education institutions (HTEI), where student motivation and well-developed self-directed learning skills become decisive factors for successful academic and cognitive performance. The study identified a correlation between students’ motivation levels and their self-education competence: students with higher motivation scores also demonstrated higher levels of self-education competence. It was found that students enrolled in the second (master’s) level of higher education exhibit greater motivation and self-education competence, indicating more clearly defined plans and goals for professional self-realization. The study highlights the importance of a motivating educational environment within higher technical institutions, as well as the role of internal motivation and developed self-education competence in ensuring students’ academic success.
  • Тип елементу:Документ,
    Моделювання НДС бетонних елементів споруд з врахуванням порушень вимог проєкту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Маніліч, М. С.; Трубаєв, Олександр Іванович; Юдаєв, В. В.
  • Тип елементу:Документ,
    Використання Паде-апроксимацій для побудови перехідних процесів в деяких нелінійних системах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Лебеденко, Яна Олександрівна