Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 87973

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Нові шляхи очищення відпрацьованих нафтових олив
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Червінський, Тарас Ігорович; Казимирів, Петро Іванович; Білоус, Ігор Васильович
    У роботі описано отримані результати проведених досліджень з вивчення процесу коагуляції обводненої відпрацьованої моторної оливи у присутності карбоксиметилцелюлози та процесу екстракційного очищення цих олив різними розчинниками. Встановлено вплив кількості коагулянта на техніко-експлуатаційні характеристики очищуваної моторної оливи. Доведено, що окрім вилучення емульгованої води відбувається вилучення механічних домішок та зниження значення кислотного числа у відпрацьованої моторної оливи. Зневоднена відпрацьована моторна олива може успішно бути скерована на комбіновані методи її регенерації. The paper describes the results of research conducted to study the coagulation process of watered-down used motor oil in the presence of carboxymethyl cellulose and the process of extraction purification of these oils with various solvents. The influence of the amount of coagulant on the technical and operational characteristics of purified motor oil has been established. It has been proven that in addition to the removal of emulsified water, mechanical impurities are removed and the acid number of used motor oil is reduced. Dehydrated used motor oil can be successfully directed to combined methods of its regeneration.
  • Тип елементу:Документ,
    Комбіновано окиснені бітуми: особливості технології отримання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Богун, Василь Володимирович; Тертишна, Олена Вікторівна; Зінченко, Олена Володимирівна; Шеремета, Дмитро Іванович; Роєнко, Катерина Володимирівна; Тертишний, Олег Олександрович
    Запропоновано технологію одержання бітуму з використанням гумової крихти як модифікатора. Проведено комплексний аналіз сировини та продуктів окиснення за допомогою інфрачервоної спектроскопії та рентгеноструктурного аналізу. A production technology for bitumen modified with crumb rubber is proposed. A comprehensive analysis of the raw material and oxidation products was carried out using infrared spectroscopy and X-ray diffraction analysis. The study highlights the impact of rubber modifier introduction on the structural and chemical transformation processes during oxidation.
  • Тип елементу:Документ,
    Характеристика нафтових шламів, утворених на нафтових родовищах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Гринишин, Олег Богданович; Юзифишин, Володимир Михайлович; Знак, Юрій Зеновійович; Червінський, Тарас Ігорович
    Вивчено склад нафтових шламів, утворених на Бориславському нафтовому родовищі. Досліджено властивості вуглеводневої частини нафтових шламів та механічних домішок. Запропоновано використовувати вуглеводневу частину нафтових шламів як сировину для процесу низькотемпературного піролізу з метою одержання компонентів моторних палив. The composition of oil sludges formed at the Borislav oil field was studied. The properties of the hydrocarbon part of oil sludges and mechanical impurities were investigated. It was proposed to use the hydrocarbon part of oil sludges as a raw material for the process of low-temperature pyrolysis in order to obtain components of motor fuels.
  • Тип елементу:Документ,
    Перспективи створення бітумних мастик на основі лігніну для герметизації тріщин автомобільних доріг
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Донченко, Мирослава Ігорівна; Присяжний, Юрій Володимирович; Александров, Дмитро Юрійович
    Наведено причини утворення тріщин, що виникають в дорожньому покритті.Описано шляхи та способи їх усунення. Висловлено припущення, що застосування лігніну, як компоненту мастик може стати перспективним напрямком на шляху до створення якісних та доступних мастик українського походження. The causes of crack formation in road pavement are outlined. The methods and approaches for their elimination are described. It is hypothesized that the use of lignin as a component ofmastics may become a promising direction toward the development of high-quality and costeffective mastics of Ukrainian origin.
  • Тип елементу:Документ,
    Використання амідів ВЖК рослинного походження для модифікування дорожнього бітуму
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Поляк, Ольга Євгенівна; Гунька, Володимир Мирославович; Сідун, Юрій Володимирович; Пиріг, Ян Іванович; Галкін , Андрій Володимирович
    Розглянуто використання амідів вищих жирних кислот (ВЖК) рослинного походження для модифікування дорожнього бітуму. Встановлено, що введення амідів ВЖК сприяє підвищенню довговічності дорожнього покриття, покращенню його зчеплювальних властивостей та зменшенню негативного впливу на довкілля. Застосування амідів ВЖК є екологічною альтернативою традиційним модифікаторам. The use of plant-based higher fatty acid (HFA) amides for the modification of road bitumen isconsidered. It has been established that the introduction of HFA amides contributes to increased pavement durability, improved adhesive properties, and reduced environmental impact. The use of HFA amides represents an environmentally friendly alternative to traditional modifiers