Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 92617

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації профіля автора у репозитарії та його прив’язки до ORCID

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Формування конкурентоспроможного бренду університету: між традицією та інновацією
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У статті розглядається поняття бренду університету як об'єкта міждисциплінарного наукового аналізу в контексті трансформації системи вищої освіти. Поняття брендингу університету розглядається як інструмент стратегічного позиціонування. Це пов'язано з тим, що воно має здатність впливати на конкурентоспроможність, репутацію, привабливість та довгострокову стійкість закладів вищої освіти. Дане дослідження зосереджується на технічних університетах України, які відіграють ключову роль у збереженні академічних традицій та мають здатність впроваджувати інновації у сфері освітнього маркетингу. У статті аналізується еволюція теоретичних підходів до визначення бренду університету, характеризуються його ключові компоненти (місія, бачення, цінності, візуальна ідентичність, емоційна привабливість, академічна репутація) та визначаються фактори, що впливають на ефективність бренду. Методологічною основою дослідження є системний підхід, що поєднує якісні та кількісні методи, включаючи контент-аналіз академічної літератури, опитування студентів та експертів з комунікацій, а також аналіз фінансових показників брендингової діяльності університетів. Автор пропонує структурну модель бренду університету, яка відображає взаємозв'язок між внутрішніми (академічна якість, корпоративна культура, практики управління) та зовнішніми (репутація, співпраця з роботодавцями, присутність у ЗМІ) факторами. Результати дослідження демонструють, що ефективна стратегія брендингу повинна базуватися на балансі між збереженням академічних традицій та відкритістю до інноваційних змін.
  • Тип елементу:Документ,
    Передові підходи до самостійної роботи та дослідницької діяльності здобувачів у сфері цивільної безпеки
    (Харківська обласна громадська організація "Науковий центр дидактики менеджмент-освіти", 2025) Євтушенко, Наталія Сергіївна
  • Тип елементу:Документ,
    Algorithms for studying experimental data in chemical engineering of titanium dioxide
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Seleznov, R. V.; Bukhkalo, S. I.; Iglin, S. P.
  • Тип елементу:Документ,
    Cobalt-vanadium coating corrosion behavior in an alkaline environment
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Sakhnenko, M. D.; Zhelavska, Yu. A.; Rudneva, S. I.
  • Тип елементу:Документ,
    The role of recommended routes in the safety of the Caspİan sea oİl and gas productİon areas
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Rustamov, A. R.; Mammadzada, V. M.; Melikov, F. A.; Hashimov, R. I.