Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 92584

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації профіля автора у репозитарії та його прив’язки до ORCID

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Дослідження середовищ для симуляції роботів у навчанні студентів робототехніці: вибір ідеального інструменту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Бикова, Т. В.
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) з навчальної дисципліни "Структура та властивості кольорових металів і сплавів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білозеров, Валерій Володимирович; Волков, Олег Олексійович; Дробенюк, Тамара Іванівна; Князєва, Ганна Олександрівна; Князєв, Сергій Анатолійович; Протасенко, Тетяна Олександрівна; Субботіна, Валерія Валеріївна; Субботін, Олександр Володимирович; Терлецький, Олександр Семенович; Федоренко, Ганна Анатоліївна
    Навчальна дисципліна «Структура та властивості кольорових металів і сплавів» належить до циклу навчальних дисциплін професійної підготовки бакалаврів освітньої програми «Прикладне матеріалознавство, новітні технології та комп’ютерний дизайн матеріалів» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 132 «Матеріалознавство». В системі підготовки фахівців у вищих навчальних закладах актуальним є індивідуально-орієнтований підхід в організації навчання студентів, що визначено нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки. За цих умов індивідуальне завдання (розрахункове завдання), як одна із форм індивідуального завдання, є складовою програми підготовки з навчальної дисципліни «Структура та властивості кольорових металів і сплавів». Метою виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) є підготовка студентами аналітичних та узагальнюючих матеріалів. При підготовці індивідуального завдання (розрахункового завдання) студенти повинні отримати навички опрацювання літературних джерел, складання плану індивідуального завдання (розрахункового завдання) та розкриття теми з використанням нормативного та практичного матеріалу, особистого досвіду тощо. Дана форма письмової роботи базується на реферуванні окремих питань за обраною тематикою з літературних джерел, а також можливому виконанні деяких розрахунків, якщо це необхідно для розв’язання певних завдань. Вона призначена для поточного або підсумкового закріплення навчального матеріалу та контролювання знань і навичок, набутих студентами в процесі навчання. Виклад матеріалу в розрахунковому завданні повинно мати чітку логічну послідовність згідно з обраною темою, власне аналізу та узагальнення інформації, отриманої з досліджених літературних джерел, творчий підхід до теми. Індивідуальне завдання (розрахункове завдання) широко використовується в навчальному процесі як спосіб оцінювання не тільки знань студента, а ще і його вміння опрацьовувати та аналізувати джерела інформації. Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (розрахункового завдання) з навчальної дисципліни «Структура та властивості кольорових металів і сплавів» призначені для ознайомлення студентів з основними вимогами до робіт такого типу, правилами оформлення та основними критеріями оцінювання. Виконання студентом індивідуального завдання (розрахункового завдання) стимулює творчі здібності та дозволяє повністю розкрити його потенціал до самостійної роботи. Під час написання індивідуального завдання (розрахункового завдання) відбувається узагальнення та структурування знань за його тематикою, тому вибір тематики індивідуального завдання (розрахункового завдання) слід проводити з урахуванням подальшої роботи студента в даному напрямку.
  • Тип елементу:Документ,
    Epigenetic alterations of the NR3C1gene in military personnel with post traumatic stress disorder
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Rustamli, Banu
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Матеріали з особливими властивос тями для медичної сфери"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білозеров, Валерій Володимирович; Волков, Олег Олексійович; Дробенюк, Тамара Іванівна; Князєва, Ганна Олександрівна; Князєв, Сергій Анатолійович; Протасенко, Тетяна Олександрівна; Субботіна, Валерія Валеріївна; Субботін, Олександр Володимирович; Терлецький, Олександр Семенович; Федоренко, Ганна Анатоліївна
    Самостійна робота студента (СРС) – це навчальна діяльність студента, яка планується та виконується за завданням під методичним керівництвом і контролем викладача, але без його прямої участі. Самостійна робота студента, яка є суттєвим елементом навчального процесу поряд з аудиторним навчанням, набуває великого значення, особливо в умовах навчання відповідно до вимог до навчального процесу. СРС формує навички безперервної освіти та самостійної діяльності взагалі, що є конче необхідним у будь-якій професійній діяльності, виробляє здатність самостійно приймати оптимальні рішення. Програмою навчальної дисципліни «Матеріали з особливими властивостями для медичної сфери» передбачено виконання самостійної позааудиторної роботи студентів. Під час вивчення запропонованих питань студенти вчаться працювати з літературними та нормативними джерелами інформації, узагальнювати та стисло викладати вивчене. Запропоновані форми виконання самостійної роботи сприяють формуванню творчого відношення до навчання. Процес виконання самостійної позааудиторної роботи студентів можна умовно поділити на два етапи: 1) пошук та опрацювання рекомендованої літератури; 2) узагальнення обробленої інформації у вигляді схем, конспектів, планів-характеристик, тез, таблиць; виконання лабораторних робіт. Для виконання самостійної роботи студентам рекомендована література з навчальної дисципліни «Матеріали з особливими властивостями для медичної сфери». В процесі опрацювання літератури бажано робити нотатки на окремих аркушах паперу або в електронному вигляді. При цьому необхідно зазначити відомості про літературні джерела: автора, назву, видавництво, рік видання, сторінки. Зазначені дані необхідно занести до переліку використаної літератури.
  • Тип елементу:Документ,
    Дослідження методів захисту даних у системах дистанційного тестування та опитувань
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Сухицький, Б. С.; Ляшенко, Г. Є.