Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 91542

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації профіля автора у репозитарії та його прив’язки до ORCID

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Дослідження впливу на навколишнє середовище підприємства пивоварної галузі
    (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022) Пироженко, Євгенія Володимирівна
  • Тип елементу:Документ,
    Механізм роботи міжнародної глобальної екополітики
    (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022) Козоріз, В. О.
  • Тип елементу:Документ,
    Адаптація населення до змін клімату в Україні
    (Державний університет "Житомирська політехніка", 2022) Соркіна, Діана Костянтинівна
  • Тип елементу:Документ,
    Метод оцінювання компетентностей у дуальному навчанні
    (Черкаський державний технологічний університет, 2022) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Впровадження дуального навчання вимагає від університетів і підприємств оцінювати якість підготовки за рівнем сформованих у студента академічних і професійних компетентностей. Це потребує ретельного аналізу освітнього стандарту та створення карти компетентностей університетами і узгодження їх з картою професійних компетентностей замовника. Практична реалізація контролю результатів навчання можлива при використанні репозиторію компетентностей LMS Moodle. Аналіз можливостей цього інструменту показує, що для кожного студента можна створити декілька навчальних планів, в яких фіксуються сформовані компетентності в ході дистанційного навчального процесу. Представники замовника мають можливість контролювати здобуті студентом компетентності. Мета дослідження: розробити метод структурування результатів навчання освітньої програми для оцінювання компетентностей фахівця з використанням репозиторію компетентностей LMS Moodle. Об’єкт дослідження: професійна підготовка фахівців для промисловості з визначеними компетентностями на базі освітньої програми. Предмет дослідження: умови формування якості професійної підготовки фахівців для промисловості з визначеними компетентностями. Результати досліджень показали, що розвиток дуальної освіти суттєво залежить від кваліфікації викладацького складу, вміння визначати мету практичної діяльності у курсі.
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Комерційна логістика"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Білоцерківський, Олександр Борисович
    У зв’язку із становленням ринкових відносин в Україні з’явився і став активно розвиватися новий науково-практичний напрямок – комерційна логістика. Незважаючи на те, що застосування нового напрямку зумовлене сучасними економічними реаліями, комерційна логістика ще не настільки активно затребувана вітчизняним бізнесом, як у закордонних країнах, де історія її розвитку нараховує біля півстоліття. Зростаючий інтерес до комерційної логістики в Україні обумовлює необхідність підготовки фахівців відповідної кваліфікації. І хоча говорити про підготовку повноцінних фахівців у цій галузі, досвід навчання якої в промислово розвинутих країнах нараховує кілька десятиліть, ще рано, дисципліна «Комерційна логістика» вже стала невід’ємною складовою навчальних планів багатьох ВНЗ. Важливу функцію при опануванні дисципліни «Комерційна логістика» виконує розв’язання задач. У цих методичних вказівках розглянуто основні числові методи, які використовуються в курсі «Комерційна логістика». Кожен розділ присвячений окремій темі курсу. Всі розділи побудовані однаково: спочатку викладаються необхідні теоретичні відомості, потім докладно розглядається хід розв’язання задач, наприкінці кожного розділу наведено варіанти індивідуальних домашніх завдань. Варіанти завдань слід вибирати за номером прізвища студента у журналі групи. Також вказівки містять контрольні запитання для перевірки знань студентів. Це видання не може замінити підручники з комерційної логістики, оскільки тут теоретичні основи викладено у стислому вигляді, подано тільки ті відомості, які необхідні безпосередньо для розв’язання задач. Як підручники можна рекомендувати [1–5].