Вітаємо!

Раді вітати Вас у електронному репозитарії Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (eNTUKhPIIR) ISSN 2409-5982

Репозитарій є одним з елементів інфраструктури відкритої науки НТУ «ХПІ» відповідно до Політик відкритої науки та відкритих освітніх ресурсів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут».

Розміщуєте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії eNTUKhPIIR, сприяйте підвищенню рейтингу університету

Кількість документів у репозитарії: 87870

Для включення публікацій до репозитарію необхідно:

  1. Ознайомитися з положенням про репозитарій НТУ «ХПІ»
  2. Заповнити форму для передачі матеріалів

Публікації, розміщенні самостійно автором, проходять обов’язкове рецензування.

Інструкція з реєстрації

З усіх питань стосовно електронного репозитарію Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», звертайтеся:
заступник директора бібліотеки Олена Бреславець, e-mail: olena.breslavec@khpi.edu.ua

Нові надходження

  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Економіка рекреації та туризму"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Якименко-Терещенк, Наталія Василівна; Носирєв, Олександр Олександрович
    Самостійна робота здобувачів вищої освіти – це організаційно і методично спланована пізнавальна діяльність здобувачів вищої освіти, що здійснюється без прямої допомоги викладачів (але під їх керівництвом і контролем) для досягнення конкретного результату і формування навичок самостійного здобуття та поглиблення знань, умінь і компетентностей. Дисципліна спрямована на а формування логіки економічного мислення і системи спеціальних економічних знань у сфері туризму і рекреації, а також теоретичних знань та практичних умінь, що забезпечують ефективну фінансово-господарську діяльність суб’єктів сфери туризму і рекреації. Мета та цілі дисципліни - Формування у здобувачів вищої освіти сучасного економічного мислення, глибокого розуміння комплексу проблем господарювання в туризмі і рекреації, а також у набутті вмінь і практичних навичок економічної діяльності. Зміст навчальної дисципліни направлений на формування наступних компетентностей, визначених стандартом вищої освіти зі спеціальності: ЗК09. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми. ЗК13. Здатність планувати та управляти часом. ЗК14. Здатність працювати в команді та автономно. СК01.Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності. СК08.Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем. СК16. Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу. Програмні результати навчання за дисципліною: ПР02. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг, а також світоглядних та суміжних наук. ПР10. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, технікотехнологічна). ПР13. Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей ПР17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації в професійній туристичній сфері. ПР22. Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Економіка рекреації та туризму» є однією із важливих складових навчального процесу, яка безпосередньо впливає на глибину, систематизацію та стійкість набутих знань і умінь, та є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом під час позааудиторної навчальної роботи.
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Економіка рекреації та туризму"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Носирєв, Олександр Олександрович
    Туризм є самостійною сферою діяльності в загальному господарському комплексі регіону, країни чи світу, якій притаманні як загальні закони економічного розвитку, так і особливості, пов’язані зі специфікою надання послуг споживачам туристичного продукту. Під впливом особливостей туристичної діяльності закономірності розвитку туризму набувають специфічних рис, які проявляються в конкретній діяльності кожного суб’єкта туристичного бізнесу. На даний час значно зростають вимоги до рівня підготовки фахівців з туризму, які повинні не тільки отримати фундаментальну теоретичну підготовку, але й опанувати прийоми і навички застосування знань на практиці. Особливу роль у формуванні у студентів уміння самостійно ставити і вирішувати складні практичні питання відіграє підготовка і захист курсового проєкту з дисципліни «Економіка рекреації та туризму». Метою написання курсового проєкту є: ˗ систематизація, закріплення і розширення теоретичних і практичних знань з дисципліни, вміння застосовувати їх у разі вирішення конкретних практичних завдань; ˗ розвинення навичок збирання необхідної економічної інформації, її належної обробки, самостійного виконання аналітичних досліджень діяльності підприємства; ˗ виявлення рівня підготовленості студентів до самостійної діяльності в сучасних економічних умовах. У процесі підготовки курсової роботи застосовуються методичні й технічні прийоми наукової роботи. Науковий рівень навчальних завдань, чіткість викладення матеріалу, правильність оформлення, вміння студента в процесі захисту обґрунтувати і довести правомірність наведених у роботі тверджень покликані розкрити рівень сформованості загальних та спеціальних компетенцій, набутих студентом у процесі опанування навчального матеріалу. Процес виконання курсового проєкту складається з декількох етапів: 1. Вибір теми курсового проєкту, визначення його структури та об’єкту дослідження. 2. Робота з нормативною, довідково-статистичною, науковою літературою. 3. Збір та аналіз статистичної і аналітичної інформації. 4. Формування тексту і оформлення курсового проєкту. 5. Захист курсового проєкту на кафедрі. Загальні вимоги до курсового проєкту: − актуальність; − високий теоретичний рівень роботи; − логічність побудови, доказовість аргументації, повнота і точність формулювань; − точність, грамотність оформлення частин роботи; − обґрунтованість висновків. У курсовому проекті студент повинен показати знання, правильне розуміння та вміння працювати з інформаційними джерелами, аналізувати дані, проводити розрахунки, самостійно викладати особисту точку зору, узагальнювати теоретичний і практичний матеріал, робити висновки та пропозиції. Обов’язковою умовою допуску курсового проєкту до захисту є перевірка на наявність академічного плагіату, що здійснюється керівником. Якщо відсоток оригінальності роботи є нижчим від встановленої граничної межі 70 % унікальності або у роботі виявлені численні спроби приховування текстових запозичень, що є академічним шахраюванням, робота не приймається до розгляду, а повертається на доопрацювання. У разі повернення роботи на доопрацювання протягом 3-х робочих днів робота має бути доопрацьована та подана на повторну перевірку.
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Стратегії економічного розвитку підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Методичні вказівки призначені для викладачів і студентів, які вивчають дисципліну «Стратегії економічного розвитку підприємства». Вони розроблені для організації ефективного навчального процесу, спрямованого на засвоєння теоретичних основ і розвиток практичних навичок у сфері стратегічного планування, управління економічним розвитком і адаптації підприємств до сучасних викликів ринку. У методичних вказівках розглядаються основні поняття, зміст стратегії економічного розвитку на промисловому підприємстві, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження. Наводиться список рекомендованої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів-магістрів, які навчаються за спеціальністю 051 «Економіка» очної та заочної форм навчання
  • Тип елементу:Документ,
    Методичні вказівки до виконання контрольних та індивідуальних завдань з дисципліни "Стратегії економічного розвитку підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Методичні вказівки до виконання контрольних та індивідуальних завдань по дисципліні «Стратегії економічного розвитку підприємства» включають в себе детальний розпис контрольної роботи для студентів-заочників та індивідуального завдання (розрахункова робота) для студентів денної форми навчання, які навчаються на спеціальності 051 «Економіка». Матеріали доповнено переліком вихідних даних для підготовки студентів до виконання розрахункового індивідуального завдання, переліком необхідної літератури, а також вимогами до оформлення завдання та оцінювання якості його виконання.
  • Тип елементу:Документ,
    Стратегії економічного розвитку підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2025) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст стратегій економічного розвитку підприємства, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження стратегій економічного розвитку підприємства та оформлення їх результатів. Показано, що процес реалізації стратегії включає як стратегічні зміни економічного розвитку в економічному розвитку підприємства, так і процес управління ними. Встановлено, що стратегії економічного розвитку підприємства мають різний характер для різних підприємств з альтернативними варіантами стратегічного економічного розвитку, а тому потрібна їх класифікація. Розглянуто класифікацію видів стратегій економічного розвитку підприємства за ступенем (масштабом), встановлено особливості та наслідки їх реалізації. Встановлено системний характер і висвітлено елементи стратегій економічного розвитку підприємства: зміни економічного розвитку в самій стратегії, зміни економічного розвитку в компетенції організації та кадрові зміни. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю 051 «Економіка» очної та заочної форм навчання.