Вісник № 51
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 51 за Автор "Ларка, Микола Іванович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичВ статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.