Вісник № 39
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 39 за Автор "Зубкова, Аліна Болеславівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оцінка ефективності інтернет-реклами(НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна БолеславівнаВ статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.