Вісник № 34
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 34 за Автор "Дятлова, Д. С."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Дятлова, Д. С.У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.