Перегляд за Автор "Rayko, D. V."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства(ВТД "Університетська книга", 2011) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.Документ Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств(ВТД "Університетська книга", 2008) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.У роботі проаналізовано результати економічної діяльності на прикладі підприємств переробної галузі України та Росії, у тому числі і маркетингової на сучасному етапі існування за допомогою регресійної моделі. На снові результатів опитування керівників з маркетингу було виділено чинники впливу на стратегічне управління діяльністю підприємств: технічні, технологічні, економічні, фінансові, інноваційні, інформаційні та доведено, що вони враховують всі сторони діяльності підприємства в комплексі, а також відбивають інтереси власників, персоналу, споживачів, партнерів, не суперечать інтересам регіону та держави, здійснено оцінку їх впливу за допомогою регресійної моделі. Розроблено багатофакторні регресійні моделі, які характеризують взаємозв’язок результатів діяльності підприємства та показників його маркетингової діяльності, показано залежність прибутку, обсягів реалізації від показників маркетингової діяльності.Документ Генезіс поняття привабливості партнерів(Прикарпатський національний університет, 2009) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття привабливості партнерів; наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства-виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг.Документ Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"(Чернівецький національний університет, 2012) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Розроблено економіко-математичну модель розрахунку бюджету комунікацій підприємства у складі системи «споживач – підприємство - партнер», яка дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює.Документ Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства(Національний університет харчових технологій, 2011) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Дістало подальшого розвитку пропозиції з організаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства за допомогою розробленої організаційної структури департаменту маркетингу для крупного машинобудівного підприємства, до складу якого включено три відділи: маркетингового дослідження, розвитку бізнесу, комунікацій. Основою організаційного забезпечення є система показників оцінки ефективності діяльності департаменту маркетингу, що побудована за двома рівнями: оцінки ефективності його розвитку в цілому та результативності роботи кожного з відділів департаменту.Документ Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів(Національний університет харчових технологій, 2009) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства–виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг, тому привабливість партнера слід розглядати за такими аспектами: ресурсним й організаційно-управлінським. Розроблено методичний підхід до оцінки привабливості партнера, який охоплює методику визначення інтегральної оцінки складових показників за ресурсним аспектом шляхом експертного опитування та методику визначення складових показників організаційно-управлінського напряму.Документ Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"(Східноукраїнський національний університет, 2012) Гамбаров, Леонід Арамович; Райко, Діана Валеріївна; Gambarov, L. A.; Rayko, D. V.Здійснено моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами, в рамках якого представлено комплекс економіко-математичних моделей щодо визначення взаємовідносин підприємства, партнерів, споживачів у складі системи «споживач – підприємство – партнер» з урахуванням умов конкуренції та розрахунку бюджету комунікацій підприємства, який дозволяє визначати рівень прибутку підприємства залежно від його конкурентоспроможності, співвідношення привабливості й готовності партнерів та споживачів різного рівня, з якими підприємство працює та здійснювати вибір стратегії інформаційної взаємодії.Документ Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії(ВТД "Університетська книга", 2013) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Розроблено комплекс економіко-математичних моделей до формування складу системи «споживач – підприємство – партнер» та ефекту від її функціонування, а також здійснено формування бюджету інформаційної взаємодії, яка дозволяє підприємствам здійснювати моделювання зв’язків у системі «споживач - підприємство – партнер» за критерієм максимізації прибутку, який у подальшому використовується для здійснення інформаційної взаємодії.Документ Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб(ВТД "Університетська книга", 2011) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів із використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними). Загальна оцінка керівника відповідає якісним ознакам від «низька» до «дуже висока», що дозволяє ухвалювати кадрові рішення при просуванні керівників та їх матеріальному мотивуванні, а також визначати пріоритетні напрями поліпшення результатів їх роботи та вдосконалення професійних, ділових, особистісних якостей.Документ Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону(ВГО "Украинская Ассоциация Маркетинга", 2012) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура маркетингу на підприємстві повинна не тільки реалізувати традиційні функції збуту, дослідження та реклами, а й забезпечувати комплексний підхід до управління розвитком маркетингової діяльності, використовуючи при цьому в повному обсязі можливості та переваги комунікаційної політики та якісного інформаційного забезпечення. У зв’язку з цим актуальним вважається обґрунтування вибору такої організаційної структури, доцільності її створення шляхом визначення ефективності її функціонування.Документ Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами(Запорізький національний університет, 2010) Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Маючи оцінки цих параметрів можна одержати оцінки обсягів виробництв, споживання, поставок від партнерів, які відповідають критерію оптимальності (max) прибутку та обмежені за об'єктами виробництва, поставок, споживання, а також прийнятих концепцій.