Вісник № 56
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 56 за Ключові слова "attraction"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму"(НТУ "ХПІ", 2012) Леонт'єва, Ю. Ю.Розглянуто поняття «діловий туризм» та «дестинація». Обґрунтоване поняття «ділова туристична дестинація». Визначено, що «дестинація ділового туризму» – це певне місце: країна, регіон, місто, або готель, діловий центр, що має певну привабливість для ділових поїздок, включає ресурси категорій «атракція», «доступність», «комфорт», «посередники», є метою подорожі й доступна з погляду транспортних комунікацій.