Вісник № 26
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 26 за Ключові слова "dialogue’s rationality"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діалогічна раціональність в сучасній освіті як альтернатива інструментальній раціональності(НТУ "ХПІ", 2009) Дольська, Ольга ОлексіївнаСтаття присвячена однієї з актуальних проблем сучасної парадигми освіти – проблемі діалогу. Стара парадигма будувалася навколо моделі "монологічного розуму", що привело до домінування в освіті монологічної моделі співпраці з учнями. Сучасна парадигма спирається на комунікативну раціональність, основною формою якої є діалог. Прикладом активного використання цієї форми є присутність в освіті евристичного діалогу. Активне вживання цієї форми в освітніх практиках сприяє ствердженню в освіті діалогічної раціональності.