Вісник № 32
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 32 за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості бренда як основи стратегічного розвитку товару(НТУ "ХПІ", 2014) Федій, А. О.У статті досліджено основні питання щодо термінологічного обґрунтування понять «бренд», розглянуто бренд як інструмент впливу на ринкове середовище, виділені основні моменти створення бренда. Також розглянуто основні складові бренда, що сприяють процесу формування стратегії розвитку товару для підприємства. Визначені головні переваги, які надає бренд виробникам. Розглянуто головні принципи, які властиві бренду та етапи створення бренда.