Browsing by Author Ілляшенко, Сергій Миколайович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 44 to 63 of 228 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілляІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Н. М.; Мельник, Леонід Григор`євич
2016Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Лазоренко, В. Є.
2019Екологічний туризм в контексті забезпечення сталого розвитку регіонів: проблеми і перспективиІлляшенко, Сергій Миколайович
2005Екологічні ризики інновацій: класифікація та аналізІлляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна
2012Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукціїІлляшенко, Сергій Миколайович
2014Економіка знань як основа соціально-економічного зростання у ХХІ століттіІлляшенко, Сергій Миколайович; Рот-Сєров, Євген Володимирович
2020Економіка, менеджмент, маркетинг туризму та гостинностіПерерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Глізнуца, Марина Юріївна; Долина, Ірина Володимирівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Кучинський, Володимир Анатолійович; Маслак, Марія Володимирівна; Новік, Ірина Олексіївна; Носирєв, Олександр Олександрович; Побережний, Роман Олегович; Попов, Микола Олексійович
2011Ефективність використання ВНЗ м. Суми елементів брендингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Сірік, Юлія Андріївна; Хижняк, М. О.
2020Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університетуІлляшенко, Сергій Миколайович
2015Завдання маркетингу у науково-освітній діяльності вітчизняних ВНЗІлляшенко, Сергій Миколайович
2013Засади організаційно-економічного механізму управління розвитком корпоративної культури промислового підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Овчаренко, Максим Іванович
2018Засади розроблення механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємствІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2020Засади управління інформаційним забезпеченням комерціалізації інноваційної продукції підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2020Засади формування механізму управління інноваційним розвитком промислових підприємств на основі їх інноваційної культуриШипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
2018Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
2019Застосування комп'ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологівІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2013"Зелений" туризм як один з напрямків сталого розвитку регіонуІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Щербаченко, Вікторія Олексіївна
2015Знання як ключовий чинник формування постіндустріальної моделі розвитку суспільстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Рот-Сєров, Євген Володимирович
2019Знання як основа випереджаючого інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович
2018Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організаціїІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович