Browsing by Author Ілляшенко, Сергій Миколайович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 72 to 91 of 228 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Маркетинг знань: роль і завданняІлляшенко, Сергій Миколайович
2011Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесуІлляшенко, Сергій Миколайович
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2005Маркетингова товарна політикаІлляшенко, Сергій Миколайович
2019Маркетингове забезпечення виробництва та збуту туристичних послугІлляшенко, Сергій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна; Гармаш, Сергій Володимирович; Товажнянська, Ольга Ігорівна
2013Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг СумщиниІлляшенко, Сергій Миколайович
2020Маркетинговий супровід комерціалізації інноваційної продукції підприємствІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2019Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія Петрівна
2017Маркетингові інновації в інноваційній діяльності підприємств УкраїниІлляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія Петрівна
2018Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послугІлляшенко, Сергій Миколайович
2007Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачахІлляшенко, Сергій Миколайович; Черв`яцова, О. Є.
2019Методичне забезпечення комерціалізації інноваційІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2017Методичний підхід до аналізу ринкових можливостей знаннєорієнтованого розвитку підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Рот-Сєров, Євген Володимирович
2019Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінкиІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2009Методичний підхід до вартісної оцінки інтелектуального капіталу регіонуІлляшенко, Сергій Миколайович
2012Методичні засади аналізу екологічно-орієнтованих проектів інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович
2009Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклуІлляшенко, Сергій Миколайович; Карпіщенко, Олександр Олексійович
2015Методичні засади вибору структури інноваційного процесу в організаціїІлляшенко, Сергій Миколайович
2016Методологічні засади вибору стратегій інноваційного зростання в умовах IV промислової революціїІлляшенко, Сергій Миколайович
2017Методологічні засади управління знаннями організаціїІлляшенко, Сергій Миколайович