Browsing by Author Ілляшенко, Сергій Миколайович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 112 to 131 of 228 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Образ і формування іміджу політичного лідераІлляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія Петрівна
2019Оптимізація вибору стратегій випереджаючого інноваційного розвитку підприємства за критерієм задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінкиІлляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
2008Організація та управління інноваційною діяльністюПерерва, Петро Григорович; Мехович, Сергій Анатолійович; Погорєлов, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Сухомлин, Лідія Євтіхієвна; Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир Акимович; Мозенков, Олег Володимирович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович
2008Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв`язанняІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2016Особистісний іміджІлляшенко, Сергій Миколайович; Река, О. С.
2016Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринкуІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Дериколенко, Анна Олександрівна
2017Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналуІлляшенко, Сергій Миколайович
2013Особливості концепції територіального маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Щербаченко, Вікторія Олексіївна
2012Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Гладенко, Ю. М.
2016Особливості просування продукції промислового призначення в інтернетІлляшенко, Сергій Миколайович; Дериколенко, Анна Олександрівна
2012Особливості підготовки фахівців з маркетингу у СумДУІлляшенко, Сергій Миколайович
2020Особливості реалізації інновацій в товарній політиці підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Рудь, Марія Петрівна
2020Особливості формування туристичного бренду регіонуІлляшенко, Сергій Миколайович
2019Оцінювання інноваційного та ресурсного потенціалу туристичного підприємстваМатросова, Вікторія Олександрівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Глізнуца, Марина Юріївна; Гармаш, Сергій Володимирович; Винниченко, А. А.; Кобєлєлва, Тетяна Олександрівна
2014Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в УкраїніІлляшенко, Сергій Миколайович; Іванова, Тетяна Євгенівна
2016Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростанняІлляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2020Перспективи і проблеми формування та реалізації людського капіталу підприємств та установ УкраїниІлляшенко, Сергій Миколайович
2012Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович
2006Порівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інноваційІлляшенко, Сергій Миколайович
2015Принципи партизанського маркетингуНиконець, М. О.; Ілляшенко, Сергій Миколайович