Browsing by Author Кобєлєва, Тетяна Олександрівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 16 to 35 of 70 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Економічна сутність принципів моніторингу товарної кон'юнктуриБілоусько, Таміла Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2011Електротехнічна галузь України: сучасний стан та перспективи розвиткуКобєлєва, Тетяна Олександрівна
2018Зарубіжний досвід економічного та правового регулювання інноваційними проектамиМележик, Наталя Юріївна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2015Збалансована система показників в інноваційно-інвестиційній політиці промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2018Комплаєнс як фактор інноваційного розвитку підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Комплаєнс як інноваційна технологія боротьби з корупцієюПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2019Комплаєнс-безпека креативних економічних розробокКобєлєва, Тетяна Олександрівна
2018Комплаєнс-контроль інноваційної діяльності підприємстваКобєлєва, Тетяна Олександрівна
2018Комплаєнс-програма промислового підприємстваКобєлєва, Тетяна Олександрівна
2016Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємстваКобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2014Кон'юнктура технологічного ринку: оцінка ризиків комерціалізації об'єктів інтелектуальної власностіКосенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2012Кон'юнктурні дослідження ринку електроприборівТорой, Іллка; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2018Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2016Маркетингова політика і стратегія збуту інновацій на ринку промислової продукціїПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2012Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку асинхронних електродвигунів та перспективи підвищення їх енергоефективностіКобєлєва, Тетяна Олександрівна
2017Маркетингові підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2015Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачівКобєлєва, Тетяна Олександрівна; Марчук, Леся Сергіївна
2017Методичні вказівки до виконання курсового проекту зі спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" з дисципліни "Ціноутворення на світових товарних ринках"Посохов, Ігор Михайлович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2017Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 1Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
2017Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 2Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна