Browsing by Author Перерва, Петро Григорович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 113 to 132 of 417 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Кон'юнктура технологічного ринку: оцінка ризиків комерціалізації об'єктів інтелектуальної власностіКосенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2013Конкуренція, конкурентоспроможність та конкурентна перевага як економічні категоріїПерерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
2017Контролінг як інформаційна та витратна функції управління промисловим підприємствомТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
2018Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2020Концепція маркетингу вражень в індустрії туризмуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2021Концепція управління розвитком соціального туризму в УкраїніПерерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна
2018Креативна економіка в теорії економічного відродження Європейського СоюзуТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2019Креативний менеджментПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Дюжев, Віктор Геннадійович
2021Креативно-інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетингГарна, Ульяна Юріївна; Перерва, Петро Григорович
2021Креативні технології digital-маркетингуВидря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2021Креативні технології інтернет-рекламиФураєва, Марина Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2018Креативні індустрії як фактор підвищення рівня конкурентоспроможності країниТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2021Кумулятивний підхід до вартісної оцінки об'єктів інтелектуальної власностіМирошник, Тетяна Олегівна; Перерва, Петро Григорович
2021Кількісне оцінювання ризиків та їх наслідківТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович; Лук'янова, Ярослава Артемівна
2021Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2020Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2020Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Матросов, Олександр Дмитрович
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2020Маркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіхуПерерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Винниченко, А. А.; Целінська, А. А.
2010Маркетинг. Менеджмент. ІнноваціїПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Кузьминчук, Наталя Володимирівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Маслак, Ольга Іванівна