Browsing by Author Перерва, Петро Григорович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 64 to 83 of 268 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Кадрове забезпечення галузі туризму та гостинонстіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Матросов, Олександр Дмитрович
2017Класифікація інтелектуального потенціалу промислового підприємстваМарчук, Леся Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2019Комерціалізація інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелівКосенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна
2018Комплаєнс як фактор інноваційного розвитку підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
2017Комплаєнс як інноваційна технологія боротьби з корупцієюПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
1999Комплексне дослідження ринкуПерерва, Петро Григорович; Лошакова, Світлана Євгенівна
2012Комплексний підхід до управління конкурентоспроможністю промислової продукціїПерерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
2016Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємстваКобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2014Кон'юнктура технологічного ринку: оцінка ризиків комерціалізації об'єктів інтелектуальної власностіКосенко, Олександра Петрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
2013Конкуренція, конкурентоспроможність та конкурентна перевага як економічні категоріїПерерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна
2017Контролінг як інформаційна та витратна функції управління промисловим підприємствомТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович; Майстро, Дарина Сергіївна
2018Концептуальні підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2020Концепція маркетингу вражень в індустрії туризмуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2018Креативна економіка в теорії економічного відродження Європейського СоюзуТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2019Креативний менеджментПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Дюжев, Віктор Геннадійович
2018Креативні індустрії як фактор підвищення рівня конкурентоспроможності країниТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович
2020Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2020Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Матросов, Олександр Дмитрович
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2010Маркетинг. Менеджмент. ІнноваціїПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Кузьминчук, Наталя Володимирівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Маслак, Ольга Іванівна