Browsing by Author Перерва, Петро Григорович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 113 to 132 of 379 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2020Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2020Маркетинг вражень: перспективи використання в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Матросов, Олександр Дмитрович
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2020Маркетинг інтелектуального продукту: ключові фактори успіхуПерерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Винниченко, А. А.; Целінська, А. А.
2010Маркетинг. Менеджмент. ІнноваціїПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Кузьминчук, Наталя Володимирівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Маслак, Ольга Іванівна
2018Маркетингова діяльність підприємствКосенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
2016Маркетингова політика і стратегія збуту інновацій на ринку промислової продукціїПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2020Маркетингова сутність якості обслуговування в сфері туризмуПроскурня, Олена Михайлівна; Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович
2020Маркетингове дослідження міжнародного ринку об'єктів інтелектуальної власностіПерерва, Петро Григорович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Синіговець, Ольга Миколаївна
2012Маркетингове забезпечення моніторингу інноваційного розвитку підприємстваПерерва, Петро Григорович; Шомош, Верес Маріанн; Гладенко, Іван Васильович; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
2017Маркетингове ціноутворення та його вплив на якість та конкурентоспроможність продукціїПерерва, Петро Григорович
2020Маркетинговий менеджмент на світовому ринку туристичних послугПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
2020Маркетингові дослідження ринку патентівПерерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Видря, Є. В.; Болюх, І. О.; Лук'янова, Я. А.
2017Маркетингові передумови інноваційного розвитку електротехнічної промисловостіПерерва, Петро Григорович
2012Маркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетикиПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир Акимович
2006Маркетингові підходи до визначення міжнародної ціни і інвестиційної вартості об'єктів інтелектуальної власностіПерерва, Петро Григорович; Райт, Міхаель; Маслак, Ольга Іванівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Горбатенко, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович
2017Маркетингові підходи до моніторингу кон'юнктури товарного ринку промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2020Маркетингові стратегії розвитку міжнародних бізнес-структурПерерва, Петро Григорович; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Синіговець, Ольга Миколаївна
2020Менеджмент в сфері регіонального туризму: сучасний стан та перспективиПерерва, Петро Григорович; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Проскурня, Олена Михайлівна