Browsing by Author Перерва, Петро Григорович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 178 to 197 of 220 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Формування задач управління маркетингом персоналуТкачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2010Формування збалансованої системи показників антикризових заходів по стабілізації роботи промислового підприємстваПерерва, Петро Григорович; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
2010Формування комплексної системи показників антикризового механізму стійкого розвитку підприємстваТоважнянський, Вячеслав Леонідович; Перерва, Петро Григорович
2015Формування кон'юнктури ринку електротехнічної продукціїПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2012Формування конкурентних переваг машинобудівних підприємств в сучасних умовах розвиткуЗагорянська, О. Л.; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2016Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємствКовальов, Євген Володимирович; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович
2012Формування конкурентних переваг та кон'юнктури ринку на засадах бенчмаркінгуПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2018Формування конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництваПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
2008Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівліПерерва, Петро Григорович; Жегус, Олена Валентинівна
2015Формування системи чинників, які стримують та стимулюють розвиток трансферу технологій на машинобудівних підприємствахПерерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
2018Формування стратегічної програми зовнішньоторговельного маркетингуКравець, Кирило Андрійович; Перерва, Петро Григорович
2013Формування стратегії розвитку підприємств хімічної промисловостіПерерва, Петро Григорович
2018Формування управлінської, маркетингової та інноваційної політика на підприємствах туристичної індустріїПерерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Долина, Ірина Володимирівна
2012Формування факторів та показників кон'юнктури товарного ринкуПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2014Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергіїПерерва, Петро Григорович; Омеляненко, Тетяна Володимирівна
2015Формування інноваційної сфери в підприємництвіПерерва, Петро Григорович; Шимпф, Карін; Косенко, Анна Валеріївна
2015Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показниківПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна
2014Функції ЗСП при формуванні стратегії розвитку машинобудівного підприємстваПерерва, Петро Григорович; Торой, Іллка; Побережний, Роман Олегович
2016Цінова політика підприємства та її вплив на ринкову кон’юнктуру та конкурентоспроможність продукціїПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
2008Якість та сертифікація інтелектуальної продукції як фактор конкурентоздатності країниШводіаур, Герхард; Перерва, Петро Григорович; Маслак, Ольга Іванівна