Browsing by Author Видря, Єлизавета Володимирівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Digital-маркетинг як об'єкт інтелектуальної власності: сутність та сфери використанняЗіборов, Михайло Дмитрович; Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2021До питання інноваційної привабливості підприємстваКосенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович; Видря, Єлизавета Володимирівна
2021Дослідження життєвого циклу інноваційТкачов, Максим Михайлович; Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2021Елементи підприємництва в туристичної індустріїКосенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович; Видря, Єлизавета Володимирівна
2020Зворотній ефект розповсюдження інформації про маркетингові ходи: міф чи шкодаВидря, Єлизавета Володимирівна
2021Креативні технології digital-маркетингуВидря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2020Маркетингові дослідження ринку патентівПерерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Видря, Єлизавета Володимирівна; Болюх, І. О.; Лук'янова, Я. А.
2021Розвиток антикорупційних комплаєнс-програм в УкраїніКобєлєва, Тетяна Олександрівна; Болюх, Ірина Олегівна; Лук'янова, Ярослава Артемівна; Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2021Тенденції життєвого циклу інноваційТкачов, Максим Михайлович; Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
2021Цифровий маркетинг: особливості впровадження та ефективність використанняВидря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович