Browsing by Author Волченко, Анна Сергіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020SWOT-аналіз можливостей та перспектив розвитку туризму вражень у Харківській областіВолченко, Анна Сергіївна; Матросова, Вікторія Олександрівна
2021Антикризове управління на підприємствіВолченко, Анна Сергіївна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Другова, Олена Сергіївна
2020Бренд як фактор ефективної комерціалізації туристичного продуктуКосенко, Андрій Васильович; Волченко, Анна Сергіївна; Виниченко, А. А.
2021Визначення поняття "технологія туризму"Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Волченко, Анна Сергіївна
2020Визначення поняття "технологія"Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Волченко, Анна Сергіївна
2021Дослідження ефективності управління підприємствами сільського господарстваВолченко, Анна Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2022Економічні передумови космічного туризму як організаційно-інноваційної форми бізнесуВолченко, Анна Сергіївна; Глізнуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович
2020Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесіМатросова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2022Організаційно-економічне та маркетингове забезпечення космічного туризмуГлізнцуца, Марина Юріївна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2021Особливості державного регулювання туристичного бізнесуПроскурня, Олена Михайлівна; Перерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2022Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типівВолченко, Анна Сергіївна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
2021Сенсорний маркетинг як складова інтелектуального позиціонування товару на ринкуВолченко, Анна Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2021Туризм подій та вражень як фактор розвитку туристичної індустрії УкраїниВолченко, Анна Сергіївна; Новік, Ірина Олексіївна; Матросова, Вікторія Олександрівна
2021Фактори сучасного маркетингу в туристичному бізнесіГрідіна, Аліна Олегівна; Волченко, Анна Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2022Формування критеріїв сегментування туристичного ринкуВолченко, Анна Сергіївна; Передрій, Андреа Елізабет Юріївна; Перерва, Петро Григорович
2022Формування туристичного потенціалу Харківської областіПерерва, Петро Григорович; Волченко, Анна Сергіївна
2020Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесіПерерва, Петро Григорович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена Михайлівна; Волченко, Анна Сергіївна; Грідіна, А. О.
2021Інтелектуальні види маркетингу: сенсорний маркетингВолченко, Анна Сергіївна; Перерва, Петро Григорович
2020Інтернет технології в маркетингу туризмуВолченко, Анна Сергіївна; Ткачова, Надія Петрівна; Перерва, Петро Григорович
2022Інформаційне забезпечення сільськогосподарського виробництваВолченко, Анна Сергіївна; Перерва, Петро Григорович