Browsing by Author Заруба, Віктор Яковлевич

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 41  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Алгоритм формування тарифної політики як складова стратегії розвитку телекомунікаційної компаніїЗаруба, Віктор Яковлевич; Коновалов, С. С.
2011Аналіз структури потенціалу життєзабезпечення населення регіонуЗаруба, Віктор Яковлевич; Кузьминчук, Наталія Валеріївна
2021Аналіз інноваційної активності виробничих організацій з позиції системного підходуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2019Вартісна оцінка інвестиційно-інноваційних проектів на підприємствах машинобудування та електроенергетикиМіщенко, Володимир Акимович; Ковальов, Євген Володимирович; Заруба, Віктор Яковлевич; Перерва, Петро Григорович
2015Дослідницький тренінг: виявлення проблем бізнесу і пошук шляхів їх розв'язанняЗаруба, Віктор Яковлевич; Антонець, Ольга Олександрівна; Харченко, Алла Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович
2015Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингуЗаруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2005Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємствЗаруба, Віктор Яковлевич
2009Забезпечення ефективного використання об'єктів інтелектуальної власності в сучасних умовахПерерва, Петро Григорович; Заруба, Віктор Яковлевич; Орлов, Петро Аркадійович
2019Значення маркетингових досліджень в діяльності підприємств B2C секторуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2013Континуальні моделі прогнозування виробничого функціонування поточних лінійЗаруба, Віктор Яковлевич; Пігнастий, Олег Михайлович
2007Концепція циклу відтворення соціально-економічного потенціалу суспільстваЗаруба, Віктор Яковлевич; Кузьминчук, Наталія Валеріївна
2005Концепція цінностей в маркетинговому управлінні вищою освітоюЗаруба, Віктор Яковлевич; Артюхіна, М. В.
2002Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємстваЗаруба, Віктор Яковлевич
2020Кількісні методи в управлінні маркетингомЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2008Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2019Маркетинг роздрібної торгівліЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2008Маркетинг інновацій і інновації в маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Заруба, Віктор Яковлевич; Мельник, Леонід Григорович; Перерва, Петро Григорович; Решетнікова, І. Л.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Грозний, І. С.; Карпенко, Н. В.; Олефіренко, О. М.; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, Г. С.; Тєлєтов, О. С.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Башук, Т. Ю.; Дегтярьова, І. Б.; Дериколенко, О. М.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Карпіщенко, М. Ю.; Карпіщенко, О. О.; Міцура, О. О.; Нагорний, Є. І.; Симоненко, М. Ю.; Суярова, О. Ю.; Троян, М. Ю.; Ходак, М. І.; Школа, В. Ю.
2019Маркетингові комунікаціїЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2009Методи прогнозування рівня попитуЗаруба, Віктор Яковлевич
2019Методичні вказівки до виконання та захисту дипломних робітЗаруба, Віктор Яковлевич; Харченко, Алла Олександрівна; Конохова, Зоя Петрівна; Грінберг, Галина Леонідівна; Мельников, Олег Станіславович