Browsing by Author Куценко, Тетяна Миколаївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Використання маркетингових інструментів у системі електронної комерціїКузнєцов, Павло Володимирович; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Маркетингові комунікації в мережі інтернетГавриш, А. В.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2016Підходи до діагностики соціально-економічного потенціалу регіону як основи ефективної стратегії управлінняКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна
2019Реклама та її роль в процесі просуванні товару на ринкуГребенюк, В. Ю.; Куценко, Тетяна Миколаївна
2018Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компаніїКуценко, Тетяна Миколаївна; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Теоретико-методичне підґрунтя формування конкурентного статусу підприємств машинобудування: ресурсно-діяльнісне забезпеченняКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Терованесова, Олександра Юріївна
2014Формування асортиментної політики виробничого підприємстваКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Тарасенко, І. Ю.
2014Формування портфеля брендів сучасного підприємстваКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Кролевецька, Юлія Володимирівна