Browsing by Author Кучіна, Світлана Едуардівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Аналіз методів просування іміджу брендуКітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2010Аналіз найважливіших економічних факторів при виборі технологічних варіантів проектування нових виробництвКучіна, Світлана Едуардівна
2013Аналіз фінансової стійкості підприємстваКучіна, Світлана Едуардівна; Лопатько, М. Ю.
2013Бізнес-план підприємства: необхідність впровадженняКучіна, Світлана Едуардівна; Дмитренко, Р. В.
2010Деякі проблеми банкрутства та фінансового оздоровлення українських підприємствКучіна, Світлана Едуардівна; Бамбізова, Т. Є.
2008Доцільність формування інтегрованих структур для позитивного розвитку промислових підприємствКучіна, Світлана Едуардівна
2010Ефективність відтворення основних фондів як інноваційні заходи на підприємствах УкраїниКучіна, Світлана Едуардівна; Теслюк, С. М.
2015Класифікація показників оцінки ефективності проведення Інтернет-рекламиКучіна, Світлана Едуардівна; Корнус, В. В.
2006Класифікація показників якості тракторів для визначення пріоритетності напрямків інвестуванняЛарка, Микола Іванович; Кучіна, Світлана Едуардівна
2018Маркетингова діяльність підприємствКосенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
2015Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компаніїКітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2017Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламний бізнес"Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2013Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна
2011Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Ціноутворення"Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
2013Методичні засади формування системи показників економічної ефективності виробництваКучіна, Світлана Едуардівна; Неплох, Ганна Миколаївна
2010Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємстваКучіна, Світлана Едуардівна
2013Планування праці та персоналу на торгівельному підприємствіКучіна, Світлана Едуардівна; Топчий, Ю. О.
2014Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетингКучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Грипась, А. О.
2008Реалізація інвестиційної діяльності в УкраїніКучіна, Світлана Едуардівна
2016Системний підхід до визначення складових стратегічного контролінгуКітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна