Browsing by Author Парфентенко, Ірина Анатоліївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингуЗаруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльностіПарфентенко, Ірина Анатоліївна
2019Значення маркетингових досліджень в діяльності підприємств B2C секторуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2020Кількісні методи в управлінні маркетингомЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2008Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2019Маркетинг роздрібної торгівліЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2015Маркетингове управління асортиментом продукції підприємства в умовах інформаційної економікиКузнецов, Павло Володимирович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна; Балагула, Дар'я Петрівна
2019Маркетингові комунікаціїЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Моделювання реклами нового споживчого товару довгострокового використанняЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Моделі погоджування виробничих ресурсів підприємства з поточним попитом на продукціюЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2019Процедури адаптивного планування товарної пропозиції підприємства в умовах невизначеностіЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2018Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компаніїКуценко, Тетяна Миколаївна; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2014Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правилаПарфентенко, Ірина Анатоліївна; Гапоненко, Ольга Євгенівна
2006Формування іміджу підприємства у системі управління мотиваційними умовами його діяльностіЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2007Ціннісноорієнтоване управління мотиваційними умовами діяльності підприємстваЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2010Імідж підприємства як відображення його потенціалуЗаруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина Анатоліївна