Browsing by Author Приходько, Єлизавета Геннадіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесіПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2020Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережахКітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
2020Економічні проблеми правовласників виключних правТкачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро Григорович; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
2020Концепція маркетингу вражень в індустрії туризмуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2021Маркетинг вражень в індустрії туристичного бізнесуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2019Менеджмент та маркетинг трансферу туристичних технологій на основі інтрапренерстваДолина, Ірина Володимирівна; Маслак, Марія Володимирівна; Носирєв, Олександр Олександрович; Попов, Микола Олексійович; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
2020Розвиток методів витратного підходу до оцінки об’єктів інтелектуальної власностіСвіщова, Наталія Сергіївна; Перерва, Петро Григорович; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
2021Формування положень маркетингу вражень в індустрії туристичного бізнесуПриходько, Єлизавета Геннадіївна; Перерва, Петро Григорович
2020Інноваційні технології бренд-маркетингу на ринку туристичних послугДолина, Ірина Володимирівна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна; Чернишова, Дар'я Вячеславівна