Browsing by Author Пушкар, Олександр Іванович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Аналіз сучасних моделей фінансування інноваційного бізнесуПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пастушенко, Олександр Богданович
2017Аналіз фінансової стійкості підприємствПушкар, Олександр Іванович; Передерій, Ганна Дмитрівна
2021Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємстваТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
2022Забезпечення фінансового розвитку підприємства на засадах економіки враженьТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
2018Креативний маркетинг в економіці враженьПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2014Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множинПушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
2017Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі)Пушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
2020Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингуПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, Інна Максимівна; Рабаі, Абделалі
2021Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освітиПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Методичні рекомендації щодо якісного аналізу відеоконтентуПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Модель фінансування інноваційного проєкту у високотехнологічному бізнесі (на прикладі гейм-індустрії)Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Макаренко, Анастасія Борисівна; Пастушенко, О. Б.
2017Подходы к управлению эмоциями в маркетингеПушкар, Олександр Іванович; Іотова, Д. К.; Курбатова (Татаринцева), Юлия Леонидовна
2013Стратегічні альянси в умовах глобалізації економікиПушкар, Олександр Іванович; Стрельченко, Н. Д.
2021Сучасне розуміння чиннику нестабільності у поведінковій економіціПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Кочетова, Тетяна Іванівна
2015Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходуПушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Другова, Олена Сергіївна; Макаренко, Анастасія Борисівна
2013Управління розвитком міжфірмових відносин у ланцюгах поставокПушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна
2021Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій СаатіПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, Інна Максимівна
2018Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screenПушкар, Олександр Іванович; Курбатова (Татаринцева), Юлія Леонідівна