Browsing by Author Райко, Діана Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 99  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Аналіз моделей щодо визначення вартості брендуІндик, Ю.; Райко, Діана Валеріївна
2011Аналіз перебігу процесів господарювання та маркетингової діяльності машинобудівних підприємствЯстремська, О. М.; Райко, Діана Валеріївна
2015Аналіз результатів маркетингових досліджень ринку безалкогольних напоївРайко, Діана Валеріївна; Балагула, Дар'я Петрівна
2019Аналіз та підтримка конкурентних переваг корпорації з урахуванням результатів маркетингових досліджень на прикладі товарної групи "телевізорів" ТМ "Samsung"Райко, Діана Валеріївна; Вознюк, Я. В.
2015Вибір конкурентної позиції товарної групи промислового підприємстваМолчанова, К. О.; Райко, Діана Валеріївна
2020Види та методи просування бізнесу в InstagramРайко, Діана Валеріївна; Кавун, М. А.
2009Визначення поняття готовності споживачаПрохорова, К.; Райко, Діана Валеріївна
2009Визначення поняття конкурентоспроможностіСердюк, О.; Райко, Діана Валеріївна
2009Визначення поняття маркетингових комунікаційЗавгороднєва, М.; Райко, Діана Валеріївна
2009Визначення поняття привабливості партнерівГольц, Т. А.; Райко, Діана Валеріївна
2009Визначення поняття споживацької привабливостіТабаченко, Т.; Райко, Діана Валеріївна
2009Визначення поняття інформаційної взаємодіїБарташ, О. В.; Райко, Діана Валеріївна
2011Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2007Визначення розвитку промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2009Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємстваМороз, В. С.; Райко, Діана Валеріївна
2008Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємствРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2015Генезис поняття асортиментної політикиБалагула, Дар'я Петрівна; Райко, Діана Валеріївна
2009Генезис поняття готовності споживачівРайко, Діана Валеріївна
2008Генезіс поняття конкурентоспроможностіРайко, Діана Валеріївна
2009Генезіс поняття привабливості партнерівРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.