Browsing by Author Райко, Діана Валеріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 66  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Аналіз перебігу процесів господарювання та маркетингової діяльності машинобудівних підприємствЯстремська, О. М.; Райко, Діана Валеріївна
2011Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2007Визначення розвитку промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2008Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємствРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2009Генезис поняття готовності споживачівРайко, Діана Валеріївна
2008Генезіс поняття конкурентоспроможностіРайко, Діана Валеріївна
2009Генезіс поняття привабливості партнерівРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2008Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингуРайко, Діана Валеріївна
2015Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингуЗаруба, Віктор Яковлевич; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна
2014Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємствіРайко, Діана Валеріївна; Лебедєва, Лілія Едуардівна
2016Концептуальна модель управління маркетингом на підприємствіРайко, Діана Валеріївна
2012Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2017Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампаніїРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович; Зацаринний, Владислав Миколайович
2015Маркетингова інформаційна система як підґрунтя розроблення стратегії розвитку підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
2016Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначенняРайко, Діана Валеріївна; Цейтлін, Леонід Мусійович
2017Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачамиРайко, Діана Валеріївна
2009Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиРайко, Діана Валеріївна
2011Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2017Методичні вказівки до виконання курсового проекту зі спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" з дисципліни "Міжнародний бізнес"Посохов, Ігор Михайлович; Райко, Діана Валеріївна
2009Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємствРайко, Діана Валеріївна