Browsing by Author Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 38  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Аналіз переваг та недоліків джерел фінансування стартапівДаценко, В. А.; Перець, М. С.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Аналіз сучасних моделей фінансування інноваційного бізнесуПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пастушенко, Олександр Богданович
2021Антикризове управління на підприємствіВолченко, Анна Сергіївна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Другова, Олена Сергіївна
2021Антикризове управління підприємствами в умовах ризику і невизначеностіДовгопят, Я. Р.; Мельник, М. Г.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Бенчмаркінг як засіб покращення інноваційного процесу на підприємствіПалієнко, К. Є.; Давидова, В. О.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємстваТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна
2022Забезпечення фінансового розвитку підприємства на засадах економіки враженьТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Назарова, Тетяна Юріївна; Кочетова, Тетяна Іванівна
2021Залучення прямих іноземних інвестицій шляхом розвитку маркетингу підприємстваСеменко, Є. В.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2022Засоби формування емоційного інтелекту в освітньому процесіСтрашко, Анастасія; Бившева, Тамара Федорівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Застосування методів бенчмаркінгу та реінжинірінгу до створення процесних інноваційБез'язична, А. Є.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Макаренко, Анастасія Борисівна
2018Креативний маркетинг в економіці враженьПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Маркетинг вражень як інноваційний спосіб просування компанії на ринкуКарнафель, А. П.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Методи підвищення інноваційної активності на підприємствіХуссейн, А. М.; Григоренко, В. Ю.; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2020Методичний підхід до розробки стратегії експериментального маркетингуПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, Інна Максимівна; Рабаі, Абделалі
2021Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стандарти фінансової звітності"Геворкян, Артем Юрійович; Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
2021Методичні рекомендації до застосування підхода Customer Development в міжнародному бізнесіТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, І. М.
2021Методичні рекомендації щодо впровадження технології коучингу в освітіЦуранова, Оксана; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна
2021Методичні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту вчителяТатаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Бившева, Тамара Федорівна; Погода, Олена Василівна; Овчарова, І. А.
2021Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освітиПушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна