Browsing by Author Шапран, Олена Євгенівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Вплив внутрішніх та зовнішніх факторів на конкурентоспроможність економіки УкраїниКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна
2015Завдання соціального маркетингу на сучасному етапі розвитку УкраїниКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна
2015Зростаюча роль соціального маркетингу в сучасних умовахКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна
2018Маркетингова діяльність підприємствКосенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
2017Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладахПриходько, Тетяна Павлівна; Шапран, Олена Євгенівна; Кобзєва, Ірина Миколаївна
2016Проблеми та перспективи розвитку економіки УкраїниКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна
2018Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких системШапран, Євген Миколайович; Шапран, Олена Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович
2015Соціальний маркетинг та програма стратегічного розвитку УкраїниКузьменко, Леонід Володимирович; Шапран, Олена Євгенівна