Browsing by Author Шипуліна, Юлія Сергіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 79  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2019Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань підприємства в контексті забезпечення його інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2020Вступ до спеціальності "Маркетинг"Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна
2020Диджіталізація бізесу в умовах світової пандемії (COVID-19): вітчизняні реалії і перспективиІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2019Дослідження складових цінності товару для споживачівШипуліна, Юлія Сергіївна; Божков, Д. С.
2019Діагностика стану інноваційної культури українського суспільстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Сокол, Катерина Михайлівна
2020Завдання маркетингу інновацій в управлінні комерціалізацією інноваційної продукціїІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2018Засади розроблення механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємствІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2020Засади управління інформаційним забезпеченням комерціалізації інноваційної продукції підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2020Засади формування механізму управління інноваційним розвитком промислових підприємств на основі їх інноваційної культуриШипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
2018Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
2021Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2019Застосування комп'ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологівІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2021Застосування методів і інструментів маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в умовах пандемії COVID-19Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2011Застосування інноваційних Інтернет-технологій для підвищення конкурентоспроможності ВНЗІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
2018Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організаціїІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Нагорний, Євгеній Ігорович
2018Знання як основа стратегій інноваційного розвитку підприємстваІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Мельник, Юлія Миколаївна
2019Класифікація методів комерціалізації інновацій організацій в контексті обґрунтування напрямів їх інноваційного розвиткуІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
2012Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послугІлляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна