Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
русский
Sign on to:
User Registration
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
eNTUKhPIIR
Browsing by Author Rayko, D. V.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Date
Title
Author(s)
2011
Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2008
Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємств
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2009
Генезіс поняття привабливості партнерів
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2012
Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2011
Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємства
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2009
Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2012
Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"
Гамбаров, Леонід Арамович
;
Райко, Діана Валеріївна
;
Gambarov, L. A.
;
Rayko, D. V.
2013
Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2011; 2012
Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2012
Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.
2010
Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами
Райко, Діана Валеріївна
;
Rayko, D. V.