Browsing by Author Rayko, D. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2008Використання методів економіко-математичного моделювання щодо аналізу результатів економічної діяльності промислових підприємствРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2009Генезіс поняття привабливості партнерівРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2012Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2011Методичний підхід до оцінювання ефективності діяльності департаменту маркетингу підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2009Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерівРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2012Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"Гамбаров, Леонід Арамович; Райко, Діана Валеріївна; Gambarov, L. A.; Rayko, D. V.
2013Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодіїРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2011; 2012Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових службРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2012Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіонуРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2010Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.