Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостєлов, С.uk
dc.contributor.authorКоноваленко, І.uk
dc.date.accessioned2014-11-12T09:09:26Z-
dc.date.available2014-11-12T09:09:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКостєлов С. Застосування математичного моделювання для автоматизації процесу ремонту і проведення випробувань колектора основного паливного вузла ГТД / С. Костєлов, І. Коноваленко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 33. – С. 19-28.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10156-
dc.description.abstractУ роботі досліджено проблему випробування паливних колекторів основного паливного вузла газотурбінного двигуна на базі засобів та методів, які застосовуються на авіаремонтних підприємствах. Проаналізовано фактори впливу та математичні методи аналізу і показано, що одним із оптимальних варіантів рішення задачі автоматизації є впровадження математичного та імітаційного моделювання. Це дозволить вести електронний облік даних випробувань та вимірювань, в автоматичному режимі проводити розрахунки та передбачувати поведінку системи в заданих режимах. В процесі аналізу було визначено основний напрямок побудови моделі та встановлено основні фактори, які впливають на процес. За результатами проведеної роботи складено методологію подальшого дослідження.uk
dc.description.abstractThe problem on research and test of research and testing of the basic fuel manifold GTE on the basis means and methods which are applied at the aircraft repair enterprises is considered. Analyzed the impacts and mathematical methods of analysis and show that one of the best options for solving the problem of automation is to introduce mathematical and simulation modeling. This will keep electronic records of test data and measurements automatically perform calculations and predictability of behavior in the desired mode. During the analysis it was determined the main direction of constructing a model and set the main factors affecting the process. At this stage of the study, the results of the work methodology prepared for further study.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectгазотурбінний двигунuk
dc.subjectдвоконтурна форсункаuk
dc.subjectпаливний колекторuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectфакел розпилуuk
dc.subjectавіаремонтні роботиuk
dc.subjectімітаційне моделюванняuk
dc.subjectдвосоплова форсункаuk
dc.subjectautomationen
dc.subjectfuel manifolden
dc.subjecttorch atomizationen
dc.subjectmathematical modelen
dc.titleЗастосування математичного моделювання для автоматизації процесу ремонту і проведення випробувань колектора основного паливного вузла ГТДuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_33_Kostelov_Zastosuvannia.pdf393,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.