Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10475
Title: Сучасні тенденції розвитку маркетингу
Authors: Соколенко, Володимир Анатолійович
Поляк, Антон Володимирович
Keywords: цифрові технології; маркетологи; продукти; послуги; marketing; technology; marketers; revolutionary changes
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Соколенко В. А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В. А. Соколенко, А. В. Поляк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 45 (951). – С. 165-173.
Abstract: У статті основна увага приділена аналізу сучасних тенденцій розвитку маркетингу в контексті революційних змін у сфері цифрових технологій. Виділені найбільш важливі проблеми, які сьогодні впливають на роботу маркетологів. Досліджені нові можливості та способи вирішення завдань маркетингу
The article focuses on the analysis of contemporary trends in marketing in the context of the revolutionary changes in the field of digital technology. The most important issues that affect the marketers today had been highlighted. New opportunities and ways of doing marketing had been explored
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10475
Appears in Collections:Вісник № 45
Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_45_Sokolenko_Suchasni.pdf235,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.