Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10635
Title: Маркетинг инновационной и инвестиционной деятельности промышленного предприятия
Authors: Перерва, Петр Григорьевич
Косенко, Александра Петровна
Архиереев, Сергей Игоревич
Keywords: рынок; предприятие машиностроительное; продукция; инновации; финансирование; market; marketing; machine-building enterprises; innovations; products; innovative activity
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Перерва П. Г. Маркетинг инновационной и инвестиционной деятельности промышленного предприятия / П. Г. Перерва, А. П. Косенко, С. И. Архиереев // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2012. – № 25 (931), т. 2. – С. 7-12.
Abstract: В статье рассмотрены вопросы формирования рынка инноваций и инвестиций в нашей стране. Предложены критерии классификации инноваций. Рассмотрены составные украинского рынка инноваций, методы их оценки и прогнозирования. Предложения авторов иллюстрированы статистическими данными по работе украинской промышленности.
The questions of forming of market of innovations in our country are considered in the article. The criteria of classification of innovations are offered. Considered component the Ukrainian market of innovations, methods of their estimation and prognostications. Suggestions of authors are illustrated by statistical information on work of Ukrainian industry.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10635
Appears in Collections:Вісник № 25 том 2
Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Загальна економічна теорія"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_25_2_Pererva_Marketing.pdf357,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.