Казка як засіб психокорекції та психотерапії емоційно-вольової сфери підлітків з розумовою відсталістю
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
діти, виховання дітей, адаптація у соціумі, психічний розвиток, ураження головного мозку, вищі психічні функції, механізми саморегуляції, казкотерапія, практична психологія, самоконтроль, моделі стосунків, арт-терапія, психокорекційні казки, психотерапевтичні казки, дидактичні казки, медитативні казки, навички самоконтролю
Бібліографічний опис
Прокопенко О. Казка як засіб психокорекції та психотерапії емоційно-вольової сфери підлітків з розумовою відсталістю / О. Прокопенко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 217-219.