Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства
Дата
2011
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Наведено основні принципи управління кадровим потенціалом промислового підприємства. Запропоновано розподіл обов’язків співробітників відділу маркетингу, який сприяє підвищенню ефективності використання кадрового потенціалу.
The main principles of the personnel potential management of industrial enterprises are shown. The distribution of the marketing department employee’s duties, which assistance to increase the personnel potential efficiency, is given.
The main principles of the personnel potential management of industrial enterprises are shown. The distribution of the marketing department employee’s duties, which assistance to increase the personnel potential efficiency, is given.
Опис
Ключові слова
матриця обов'язків, менеджмент, персонал, керівництво
Бібліографічний опис
Лаврентьєва Л. С. Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, Г. В. Панфілова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 72-76.