Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10870
Title: Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
Ларка, Андрій Володимирович
Панфілова, Г. В.
Keywords: матриця обов'язків; менеджмент; персонал; керівництво
Issue Date: 2011
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Лаврентьєва Л. С. Управління кадровим потенціалом в процесі маркетингової діяльності промислового підприємства / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, Г. В. Панфілова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 72-76.
Abstract: Наведено основні принципи управління кадровим потенціалом промислового підприємства. Запропоновано розподіл обов’язків співробітників відділу маркетингу, який сприяє підвищенню ефективності використання кадрового потенціалу.
The main principles of the personnel potential management of industrial enterprises are shown. The distribution of the marketing department employee’s duties, which assistance to increase the personnel potential efficiency, is given.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10870
Appears in Collections:Вісник № 07
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2011_7_Lavrentieva_Upravlinnia.pdf438,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.