Розвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукцію
Дата
2011
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Проведено аналіз існуючих методів визначення вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
The analysis of existing approaches to definition of a cost estimation of objects intellectual properties is lead. The methodical campaign to an establishment of the price for the intellectual property is offered at its commercial use.
The analysis of existing approaches to definition of a cost estimation of objects intellectual properties is lead. The methodical campaign to an establishment of the price for the intellectual property is offered at its commercial use.
Опис
Ключові слова
комерціалізація, оцінка вартісна, економіка України
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Розвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукцію / П. Г. Перерва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 152-157.