Розвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукцію

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проведено аналіз існуючих методів визначення вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.
The analysis of existing approaches to definition of a cost estimation of objects intellectual properties is lead. The methodical campaign to an establishment of the price for the intellectual property is offered at its commercial use.

Опис

Ключові слова

комерціалізація, оцінка вартісна, економіка України

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Розвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукцію / П. Г. Перерва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 152-157.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced