Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 54.
Найденные ресурсы:
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2008Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванніРайко, Діана Валеріївна
2008Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивностіРайко, Діана Валеріївна
2008Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2009Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингуРайко, Діана Валеріївна
2007Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінкиРайко, Діана Валеріївна
2007Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостямиРайко, Діана Валеріївна
2008Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівніРайко, Діана Валеріївна
2009Методологічний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2007Визначення розвитку промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2008Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингуРайко, Діана Валеріївна