Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 44.
Найденные ресурсы:
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2008Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2012Актуальні проблеми підготовки економістівХарченко, Алла Олександрівна
2012Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіРайко, Діана Валеріївна
2013Система показників ефективності маркетингової логістики підприємстваЗубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
2010Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2012Моделювання бюджету інформаційної взаємодії в системі "споживач – підприємство – партнер"Гамбаров, Леонід Арамович; Райко, Діана Валеріївна; Gambarov, L. A.; Rayko, D. V.
2009Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиРайко, Діана Валеріївна
2012Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач - підприємство - партнер"Райко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2008Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктівЗаруба, Віктор Якович; Грозний, І. С.; Ходак, М. І.
2009Соціально-економічний розвиток регіону на прикладі системи "споживач – підприємство – партнер"Райко, Діана Валеріївна