Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2008Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванніРайко, Діана Валеріївна
2008Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2007Обоснование теории стратегического управления развитием маркетинговой деятельности промышленного предприятияРайко, Диана Валерьевна
2008Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівніРайко, Діана Валеріївна
2002Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємстваЗаруба, Віктор Якович; Zaruba, Victor
2009Методологічний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2013Система показників ефективності маркетингової логістики підприємстваЗубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
2007Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2009Методи прогнозування рівня попитуЗаруба, Віктор Якович
2009Генезис поняття готовності споживачівРайко, Діана Валеріївна