Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2005Економіко-математичне моделювання маркетингових стратегій підприємствЗаруба, Віктор Якович; Zaruba, Victor
2012Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіРайко, Діана Валеріївна
2009Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємстваРайко, Діана Валеріївна
2011Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Rayko, D. V.
2014Формування асортиментної політики виробничого підприємстваКузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Тарасенко, І. Ю.
2015Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємстваРайко, Діана Валеріївна; Лебедєва, Лілія Едуардівна
2012Управління якістю продукції в системі товарознавстваГорбунов, Микола Петрович; Курятник, Наталія Олегівна
2011Організаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваЯстремська, О. М.; Райко, Діана Валеріївна
2008Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: уточнення етапів та формування стратегій на основі інтегральних показників в системі „споживач – підприємство – партнер”Райко, Діана Валеріївна
2012Закордонний досвід у сфері оцінки наслідків ненадійності роботи підприємств електроенергетикиМіщенко, Володимир Акимович; Соколова, Л. В.; Федоренко, Ірина Анатоліївна