Методичний інструментарій для комплексної психологічної діагностики рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті представлено психологічний підхід до дослідження конкурентоздатності організації. З метою психологічного забезпечення розвитку конкурентоздатності освітніх організацій автором розроблено та наведено методичний інструментарій для комплексної психологічної діагностики рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій. Зазначено доцільність системного аналізу рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій шляхом використання даного інструментарію серед менеджерів, персоналу освітніх організацій та клієнтів освітніх організацій.
The article reveals the psychological approach for investigating organizational competitiveness. Aiming at psychological accompaniment of development of educational organization competitiveness the author presents methodical tools for overall psychological diagnostics of level of competitiveness of educational organizations. The purposefulness of system analysis of level of educational organization competitiveness is proved by applying those tools for manager, personnel, and clients of educational organizations.

Опис

Ключові слова

системний аналіз, інтегральний показник, психологічний підхід, психологічні особливості конкурентоздатності

Бібліографічний опис

Філь О. А. Методичний інструментарій для комплексної психологічної діагностики рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій / О. А. Філь // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 1. – С. 267-274.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced