Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Автор досліджує проблему інтеграції українського освітнього простору із європейським та аналізує перспективи та наслідки такої взаємодії для обох освітніх та суспільно-економічних систем. У статті розкрито причини актуальності створення Консорціуму європейських університетів педагогічного профілю, формування єдиної шкали цінностей, які могли б бути покладеними в основу навчання і виховання нового учителя у всіх країнах.
An author explores the problem of integration of Ukrainian educational space with European and analyses prospects and consequences of such cooperation for both systems educational and social-economic. In the article the reasons of actuality of creation of Consortium of the European universities of pedagogical type are exposed, forming of unique scale of values which would be fixed in the basis of teaching and education of a new teacher in entire countries.

Опис

Ключові слова

освітні системи, освітній простір, інтеграція, консорціум європейських університетів, українська педагогіка

Бібліографічний опис

Андрущенко В. П. Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття / В. П. Андрущенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 1. – С. 45-53.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced