Маркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетики

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проведено аналіз існуючих методів вартісної оцінки технологій та проведена їх класифікація. Розроблено пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методу в умовах електроенергетики. Надано конкретні рекомендації по удосконаленню вартісного, прибуткового та ринкового підходів до визначення вартості.
The analysis of existing methods of a cost estimation of objects of the intellectual property and their classification is lead. Offers on priority use of a concrete method are developed depending on existing circumstances. The specific proposal on perfection of cost, profitable and market approaches to definition of cost are developed.

Опис

Ключові слова

інноваційні технології, інвестиційні технології, інтелектуальна власність, витратний підхід, прибутковий підхід, ринковий підхід, electroenergy, investments, innovations, technologies

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Маркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетики / П. Г. Перерва, О. П. Косенко, В. А. Міщенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 51 (957). – С. 15-22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced