Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11431
Title: Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства
Authors: Воліков, В. В.
Ларка, Микола Іванович
Keywords: управління брендом; товарні бренди; промислові підприємства; дисбаланс; marketing; brand-capital; commodity brands
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Воліков В. В. Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства / В. В. Воліков, М. І. Ларка // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 51 (957). – С. 31-37.
Abstract: В статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.
Complex of measures, directed on industrial enterprise branding policy development is offered in this article. This complex is made for the increasing of industrial enterprise market positions with the help of marketing environment analysis, and also analysis of external factors, affecting on the enterprise activity efficiency. The ground of the branding policy main directions efficiency directed on the brand development and increasing of its rating is given in this article.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11431
Appears in Collections:Вісник № 51
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_51_Volikov_Obhruntuvannia.pdf300,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.