Стимули для модернізації вітчизняних нафтопереробних підприємств в умовах неповної конкуренції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі розроблено модель поведінки вітчизняних гравців на ринку нафтопродуктів в умовах неповної конкуренції. Показано,що у випадку існування на ринку монополії стимулів для модернізації виробничих процесів для вітчизняних гравців є менше, ніж у випадку коли на ринку присутня конкуренція. Тільки інновації, модернізація виробництва вітчизняних підприємств зможе покращитиїхню конкурентоспроможність порівняно з компаніями, які постачають на ринок імпортовані нафтопродукти.
A model of local players' behaviour on the ukrainian gasoline market has been developed when there is a constrained competition on the market. It has been proved that monopolist's incentive to production innovate might indeed be lower than the incentive of firms which face competition. Basically, only innovations and modernization of production of ukrainian gas&oil companies can improve their competitiveness on the market with retailers of foreign gasoline.

Опис

Ключові слова

монополія, дуополія, конкурентоспроможність, ринок нафтопродуктів, monopoly, duopoly, competitiveness, gasoline market

Бібліографічний опис

Філіпович І. М. Стимули для модернізації вітчизняних нафтопереробних підприємств в умовах неповної конкуренції / І. М. Філіпович // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 58 (964). – С. 182-185.

Зібрання