Моделювання стану пізнавальноϊ активності студентів при вивченні гуманітарних дисциплін
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Дана робота присвячена моделюванню розвитку пізнавальної активності студентів педагогічних фахів в ході навчання (при вивченні гуманітарних дисциплін). Виявлено фактори, що вирішують високий розвиток пізнавальної активності студентів. Впроваджено психолого-педагогічний комплекс методів для визначення структури пізнавальної активності. Для вирішення поставлених завдань було передбачено використання комплексу взаємопов’язаних: теоретичних методів (аналіз, порівняння і узагальнення наукової інформації з проблеми дослідження); емпіричних (педагогічне моделювання
для прогнозування умов ефективного формування пізнавальної активності) та методів
математичної статистики
The given work is devoted research of development of informative activity of students of pedagogical specialities during training (at studying humanitarian disciplines). It is revealed the factors defining high development of informative activity of students. The psihologo-pedagogical complex of methods for structure definition informative activity is introduced. For the decision of the put tasks use of a complex of the interconnected has been provided: theoretical methods (the analysis, comparison and generalisation of the scientific information on a research problem); empirical (pedagogical modelling for forecasting of conditions of effective formation of informative activity) and methods of mathematical statistics
The given work is devoted research of development of informative activity of students of pedagogical specialities during training (at studying humanitarian disciplines). It is revealed the factors defining high development of informative activity of students. The psihologo-pedagogical complex of methods for structure definition informative activity is introduced. For the decision of the put tasks use of a complex of the interconnected has been provided: theoretical methods (the analysis, comparison and generalisation of the scientific information on a research problem); empirical (pedagogical modelling for forecasting of conditions of effective formation of informative activity) and methods of mathematical statistics
Опис
Ключові слова
пізнавальна мотивація, самоактуалізація, дидактичні системи, гуманістична філософія освіти, інтегративна модель, пізнавальна ініціатива, пізнавальна самостійність
Бібліографічний опис
Черновол М. Ш. Моделювання стану пізнавальноϊ активності студентів при вивченні гуманітарних дисциплін / М. Ш. Черновол // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 196-201.