Теоретичні основи формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовано сутність, зміст і структуру стилю педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Встановлено, що підвищення його ефективності можливе шляхом формування індивідуального стилю. Обґрунтовано сутність і структуру індивідуального стилю ВНЗ
Essence, maintenance and structure of style of pedagogical activity of teacher of higher educational establishment, is analysed. It is set, that the increase of its efficiency is possible by forming of individual style. Ob”runtovano essence and structure of individual style institute of higher

Опис

Ключові слова

педагогіка вищої школи, психолого-педагогічні науки, розвиток особистості, професійне становлення викладача, професійна адаптація, педагогічна майстерність, психологічна структура діяльності

Бібліографічний опис

Дараган О. В. Теоретичні основи формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу / О. В. Дараган // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 71-83.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced